امروزه يک ابزار CRM براي يک شرکت ارائه دهندهي خدمات فقط يک ترند نيست بلکه يک ضرورت است زيرا CRM به ايجاد روابط قويتر با مشتريان و فروش بيشتر و سريعتر کمک ميکند. جاي تعجب نيست که 50? از خريداران CRM در بازارهاي بيمه، مشاوره يا توزيع هستند. در اين مطلب بر اين موضوع تمرکز داريم که CRM چگونه ميتواند به نفع آژانسهاي بيمه باشد و به ازاي هر دلار هزينه شده 871 دلار بازگشت سرمايه داشته باشد.
يک سيستم CRM بيمه، ويژگيهاي لازم را براي افزايش فروش بيمه نامه، مديريت کمپينهاي بازاريابي براي جذب بيمه گذاران، ساده کردن فرايند درخواست بيمه و تقويت روابط مشتري با نمايندگان بيمه فراهم ميکند. براي بهره مندي از استفاده از پلتفرم CRM، پيشنهاد ميکنم به دنبال ويژگيهاي زير باشيد:
بيمه منجر به رديابي ميشود.
مديريت بيمه نامه.
تجزيه و تحليل سياست فروش.
اتوماسيون گردش کار بيمه.
مديريت ادعا.
مديريت بازاريابي از طريق ايميل و غيره.
اگر ميخواهيد ببينيد چگونه يک ابزار CRM کار يک آژانس بيمه را در عمل ساده ميکند، پروژه ScienceSoft را براي يک شرکت تجزيه و تحليل مستقر در ايالات متحده بررسي کنيد.
ويژگي اصلي: يک ابزار CRM مبتني بر Microsoft Dynamics 365، ابزارهايي را براي مأموران شما فراهم ميکند تا تجربهاي عالي از بيمه گذار را به بيمه شدگان ارائه دهند، فروش بيمه نامه را به صورت خودکار انجام دهند و کمپينهاي بازاريابي چند کاناله شخصي سازي شده را راه اندازي کنند.
ويژگي هاي منحصر به فرد:
مديريت بيمه نامه(ارائه اطلاعات در مورد سياستهاي فعال، تمديدهاي بيمه نامه در آينده و حق بيمه).
مأمور مجازي (ايجاد، آزمايش و راه اندازي چت باتها با الگوهاي کاربري آسان براي حل مشکلات قانوني بيمه گذاران).
مديريت اطلاعات (توليد و مديريت مقالات مورد نياز براي حل پرونده).
شماره گير تلفن نرم (برقراري تماس هنگام شماره گيري مشتري از طريق مرورگر).
داشبورد و گزارشها (بررسي شاخصهاي اصلي عملکرد، به عنوان مثال عملکرد مأموران بيمه بر اساس منطقه).
محدوديتها: محدوديتدر تعداد تلفيقها با سرويسهاي شخص ثالث.
قيمت گذاري: از 115 دلار براي هر کاربر در ماه شروع ميشود( برنامه تعامل مشتري).
Microsoft Dynamics 365 امکان خريد جداگانه برنامهها را نيز فراهم ميکند:
فروش: شروع از 65 دلار به ازاي هر کاربر در ماه(نسخه حرفه اي).
بازاريابي: 1500 دلار در هر ماه / 10,000 مخاطب(به عنوان يک اپليکيشن مستقل).
خدمات مشتري: شروع از 50 دلار به ازاي هر کاربر در ماه(نسخه حرفهاي).
ويژگي اصلي: فروش ابري Salesforce نمايندگان بيمه را براي افزايش کارايي فروش بيمه نامه، توسعه استراتژيهاي فروش بيمه نامه، جلب اعتماد سرنخهاي جديد بيمه و ايجاد روابط طولاني مدت با بيمه گذاران. همچنين يک محصول ويژه مبتني بر عملکرد فروش ابري - خدمات مالي ابري - وجود دارد که ميتواند نيازهاي خاص آژانسهاي بيمه را برآورده کند.
ويژگيهاي منحصر به فرد فروش ابري Salesforce:
داشبورد و گزارشها (استفاده از داشبوردهاي آمادهي استفاده يا سفارشي سازي آنها بر اساس نيازهاي آژانس شما، به عنوان مثال فعاليت سياست فروش، فعاليت بيمه گذار؛ تهيه گزارش از فروش بيمه نامه و تمديدها، پيش بيني سياست فروش و غيره).
دفتر محصولات و قيمت گذاري (ايجاد گزينههاي قيمت گذاري براي محصولات بيمه (به عنوان مثال بيمه اتومبيل، بيمه عمر) و خدمات بيمه (به عنوان مثال تمديد بيمه نامه، وام بيمه نامه) موجود در ارزهاي مختلف).
شماره گير Lightning (امکان تماس با يک کليک و ثبت تماس خودکار را امکان پذير ميکند).
ويژگيهاي منحصر به فرد براي خدمات مالي Salesforce Cloud:
مديريت دادههاي مشتري و خانوار.
بينشهاي بيمه گذار
مديريت رويدادهاي زندگي.
مديريت ادعاي خسارت بيمه و غيره
محدوديتها:
امکان نصب و اجراي فروش ابري در محل (on-premises) وجود ندارد.
در ارائه خدمات مالي ابري، ضعف در مديريت ارزي وجود دارد.
قيمت گذاري: فروش ابري از مبلغ 25 دلار در ماه براي هر کاربر نسخه Lightning Essentials (به شکل صورتحساب سالانه) و خدمات مالي ابري از 150 دلار در ماه به ازاي هر کاربر براي نسخه حرفهاي (به شکل صورتحساب سالانه) آغاز ميشود.
ويژگي اصلي: ديدار نرم افزار CRM بيمه است که مجموعهاي از ويژگيهاي پيشرفته براي اتوماسيون گردش کار بيمه ارائه ميدهد.
ويژگيهاي منحصر به فرد:
مديريت بيمه نامه(ارائه تمام جزئيات مانند وضعيت فعلي، تعداد روزهاي موجود در وضعيت فعلي، جزئيات نقل شده، وظايف مرتبط و غيره).
درخواست الکترونيکي و امضاي الکترونيکي(ايجاد و پذيرش امضاي الکترونيکي، امضا و ارسال برنامههاي بيمه نامه بصورت آنلاين در چند کليک).
الگوها(بيش از 350 الگو براي ايميلهاي بازاريابي، پيام کوتاه و دهها کمپين بازاريابي از پيش ساخته شده).
برقراري تماس با کليک کردن(بدون ترک CRM با مشتري تماس بگيريد).
محدوديتها:
عدم امکان استقرار در محل.
کمبود امکانات براي آژانسهاي بيمه سلامت يا اموال.
قيمت گذاري: از 25 دلار به ازاي هر کاربر در ماه شروع ميشود (نسخه اصلي).
با CRM کارايي نمايندگي بيمه خود را افزايش دهيد
CRM مي تواند جزء اصلي آژانس بيمه شما براي افزايش رقابت باشد. براي اين منظور، شما بايد يک سيستم CRM مطلوب را با دقت انتخاب و پياده سازي کنيد. و براي اطمينان از اينکه روند پياده سازي به درستي انجام ميشود و حداکثر بازگشت سرمايه را براي CRM شما به ارمغان ميآورد
بهترين نرم افزارهاي خدمات مشتريان براي کسب و کارهاي اينترنتي
بهترين نرم افزارهاي خدمات مشتريان براي کسب و کارهاي اينترنتي
9 اشتباهي که در نرم افزار CRM نبايد انجام دهيد!
5 ويژگي مارکتينگ که از يک نرم افزار CRM انتظار داريد
3 نرم افزار CRM براي شرکت هاي بيمه (مقايسه امکانات و محدوديت ها)
بيمه ,crm ,يک ,مديريت ,دلار ,ابري ,بيمه نامه ,در ماه ,هر کاربر ,فروش ابري ,به ازاي
درباره این سایت